Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turza Viktória Tímea
Other Authors: Harsányi Dávid
Pencz Dóra
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
RTL
streaming
televízió
TV2
vállalati verseny
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56990

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56990
005 20250312110944.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Turza Viktória Tímea 
245 1 0 |a Verseny a kereskedelmi csatornák között  |b Az RTL és a TV2 kommunikációja  |c Turza Viktória Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat témája a hazai vezető pozícióban lévő kereskedelmi csatornák közötti verseny. A dolgozat célja a verseny intenzitásának bemutatása különböző szempontok alapján, mint például a célcsoport, arculati változások, marketing stratégiák, valamint az alkalmazott digitális platformok és streaming szolgáltatások. Emellett a csatornák programkínálatának és a közönség elérésének összehasonlítása is szerepel, figyelembe véve a sztárok szerepét, a műsorok népszerűségét és a nézői interakciókat. A kutatás célja feltárni, hogyan alakítják a versenytényezők a két csatorna közötti küzdelmet és annak hatását a magyar televíziós piacra. Továbbá a szakdolgozat vizsgálja azon állítást, hogy a televízió a végéhez közeledik vagy még messze van attól. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a RTL 
695 |a streaming 
695 |a televízió 
695 |a TV2 
695 |a vállalati verseny 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
700 1 |a Pencz Dóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56990/1/Verseny%20a%20kereskedelmi%20csatorn%C3%A1k%20k%C3%B6z%C3%B6tt-%20Az%20RTL%20%C3%A9s%20a%20TV2%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56990/2/Biralat_Turza_Viktoria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56990/3/b%C3%ADr%C3%A1lat%20Turza%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés