Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Knausz Boglárka
További közreműködők: Kun Melinda
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fiatalok
fogyasztói magatartás
promóció
üdítő
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56994
005 20250312110947.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Knausz Boglárka 
245 1 0 |a Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél  |c Knausz Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomat a szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységekről írtam és azok hatásairól a fiatal felnőttekre. A szakirodalmi részben többek között bemutatom a fogyasztói magatartás jellemzőit, a fogyasztókat befolyásoló tényezőket, vásárló útját, márkahűség fontosságát és különféle promóciós eszközöket. Majd a szakdolgozat primer kutatás részében kérdőív válaszai alapján elemzem, mi szerint a fiatal felnőttek üdítővásárlási szokásait mi jellemzi és rájuk nézve a promóciós eszközök hatékonyságát. Az alábbi tényezőket öt csoportra osztva vizsgálom: vásárlási szokások, befolyásoló tényezők, márkahűség, promóciók és impulzusvásárlás. 
695 |a fiatalok 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a promóció 
695 |a üdítő 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Kun Melinda  |e ths 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994/1/Knausz_Bogl%C3%A1rka_JCFRF5.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994/2/SZAKDOLGOZAT%20%C3%89RT%C3%89KEL%C3%89SE_Knausz%20Bogl%C3%A1rka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994/3/SZD.Knausz.Boglarka.pdf  |z Dokumentum-elérés