Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
Saved in:
| Main Author: | Knausz Boglárka |
|---|---|
| Other Authors: |
Kun Melinda
Pólya Dr. Éva |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fiatalok fogyasztói magatartás promóció üdítő vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994 |
Similar Items
A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére
: Jámbor Gabriella
Published: (2013)
: Jámbor Gabriella
Published: (2013)
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
A Coca-Cola OBPPC stratégiájának bemutatása és elemzése, összhangban a vásárlói és fogyasztói preferenciákkal szénsavas üdítőitalok terén
: Jász Bence
: Jász Bence
A reklámok ereje és hatása a vásárlásösztönzésre az üdítőitalok piacán
: Dorogi Attila György
: Dorogi Attila György
Teljesítménymérés az Ösztönző Rendszerben
: Szabó Andrea
: Szabó Andrea
Szervezetfejlesztés és ösztönző rendszer
: Fürjes Viktória
: Fürjes Viktória
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán
: Böszörményi Olivér János
: Böszörményi Olivér János
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
Vállalati ösztönző rendszerek sajátosságai a magyar szolgáltató szektorban
: Hajnóczy Eszter
: Hajnóczy Eszter
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A családpolitikai ösztönző rendszer vizsgálata Magyarországon és nemzetközi szinten
: Szebényi-Jantner Rita
: Szebényi-Jantner Rita
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Published: (2014)
: Borody Szilvia
Published: (2014)
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A kutatás-fejlesztést ösztönző eszközök érvényesülése a magyar vállalati szektorban
: László Zsuzsanna
Published: (2013)
: László Zsuzsanna
Published: (2013)
A tudás létrehozását és hasznosítását ösztönző gazdasági és jogi környezet
: Kormanik Soma István
: Kormanik Soma István
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Olasz befektetések Magyarországon, a befektetéseket ösztönző és vállalatokat támogató intézmények szerepe
: Galló Rita
: Galló Rita
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A HR tevékenységek hatása a munkaerőmozgásra
: Földvári Gyula
: Földvári Gyula
Állami intézkedések, mint a lakáspiacot ösztönző beavatkozások az elmúlt 25 évben Magyarországon
: Kiss Anna Gréta
: Kiss Anna Gréta
Az impulzív vásárlást ösztönző marketingtevékenységek negatív hatásai az egyénekre és a társadalmunkra
: Váradi Róbert Miklós
: Váradi Róbert Miklós
A fiatal felnőttek életkezdési válsága
: Bartha Boglárka
: Bartha Boglárka
Similar Items
-
A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére
: Jámbor Gabriella
Published: (2013) -
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó -
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina -
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al. -
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka