Az impulzív vásárlást ösztönző marketingtevékenységek negatív hatásai az egyénekre és a társadalmunkra
Elmentve itt :
Szerző: | Váradi Róbert Miklós |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács-Honvári Patricia
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | corporate social responsibility fogyasztóvédelem impulzusvásárlás reklámszabályozás retail therapy |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57012 |
Hasonló tételek
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Blockchain, kriptovaluták és azok társadalmunkra gyakorolt hatásai
: Bányai Bence
: Bányai Bence
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
Nemzetközi önkéntes turizmus negatív hatásai
: Szpevár Alexandra
: Szpevár Alexandra
Teljesítménymérés az Ösztönző Rendszerben
: Szabó Andrea
: Szabó Andrea
A munkanélküliség negatív pszichés hatásai a családra
: Sarkadi-Szabó Ágnes Dorottya
: Sarkadi-Szabó Ágnes Dorottya
Az overtourism jelenség negatív hatásai és megoldási lehetőségei Velencében
: Németh Míra Laura
: Németh Míra Laura
A telefonkészülék vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Kelemen Norbert
: Kelemen Norbert
Szervezetfejlesztés és ösztönző rendszer
: Fürjes Viktória
: Fürjes Viktória
Vasúti menetjegy vásárlást megvalósító mobilapplikáció fejlesztése
: Maráczy Sándor
: Maráczy Sándor
A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
Influencer marketing vásárlást befolyásoló hatása az egri középiskolások körében
: Kozik Emese
: Kozik Emese
A Public Relations története, megjelenési formái és hatása a mindenkori társadalmunkra
: Jámbor Zoltán
: Jámbor Zoltán
Negatív hír és következményei
: Henkel Krisztin
: Henkel Krisztin
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Negatív testkép a médiában
: Galló Tímea
: Galló Tímea
Negatív diszkrimináció a munkaerőpiacon
: Sándor Ildikó
: Sándor Ildikó
A pandémiát követő online kommunikáció pozitív és negatív hatásai az üzleti életben
: Harhály Dóra
: Harhály Dóra
Turizmust érintő negatív hatások
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A fogyasztói preferenciák és a marketingtevékenységek összefüggése a magyar fast food piacon
: Siket Mátyás Noel
: Siket Mátyás Noel
A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Napjaink érzékeny kommunikációja, negatív hírek közlése
: Karagits Kíra Vivien
: Karagits Kíra Vivien
Vállalati ösztönző rendszerek sajátosságai a magyar szolgáltató szektorban
: Hajnóczy Eszter
: Hajnóczy Eszter
A családpolitikai ösztönző rendszer vizsgálata Magyarországon és nemzetközi szinten
: Szebényi-Jantner Rita
: Szebényi-Jantner Rita
A social media negatív hatása a fiatalokra
: Irházi Kevin Noé
: Irházi Kevin Noé
A közösségi média negatív hatása a felhasználókra
: Orszáczki Gréta Lili
: Orszáczki Gréta Lili
Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-
: Gúth Zsófia
: Gúth Zsófia
A tudás létrehozását és hasznosítását ösztönző gazdasági és jogi környezet
: Kormanik Soma István
: Kormanik Soma István
Az overturizmus negatív hatásának és megoldási lehetőségeinek vizsgálata európai viszonylatban
: Fehér Bíborka Fáni
: Fehér Bíborka Fáni
Állami intézkedések, mint a lakáspiacot ösztönző beavatkozások az elmúlt 25 évben Magyarországon
: Kiss Anna Gréta
: Kiss Anna Gréta
Nem a címke teszi a bort! Vagy mégis? A borcímke vásárlást befolyásoló hatása
: Riez Viktória
: Riez Viktória
A kutatás-fejlesztést ösztönző eszközök érvényesülése a magyar vállalati szektorban
: László Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: László Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
Olasz befektetések Magyarországon, a befektetéseket ösztönző és vállalatokat támogató intézmények szerepe
: Galló Rita
: Galló Rita
Az éghajlatváltozás várható hatásai és a negatív hatások elkerülése érdekében tett lépések nemzetközi szinten, különös tekintettel az Európai Unió intézkedéseire
: Lőrik Máté András
Megjelent: (2007)
: Lőrik Máté András
Megjelent: (2007)
Romney háborúja - negatív televíziós reklámok a 2012-es republikánus előválasztásokon
: Guba Zoltán
: Guba Zoltán
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Hasonló tételek
-
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István -
Blockchain, kriptovaluták és azok társadalmunkra gyakorolt hatásai
: Bányai Bence -
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter -
Nemzetközi önkéntes turizmus negatív hatásai
: Szpevár Alexandra -
Teljesítménymérés az Ösztönző Rendszerben
: Szabó Andrea