Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szente Hanna
További közreműködők: Csizmadia Borbála Réka
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
döntéselemzés
élelmiszer-kereskedelem
fogyasztás
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57013
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a HELL Ice Coffee termékei kapcsán vizsgáltam a fogyasztói elvárásokat és az ezekre épülő marketingstratégiákat. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam, hogyan formálják a fogyasztói elvárások a vállalat stratégiáit, illetve vizsgáltam, hogy a fogyasztók döntését milyen szempontok befolyásolják egy fogyasztásra kész jegeskávé megvásárlásakor. Primer kutatásként online kérdőívet és mélyinterjúkat készítettem, amelyek alapján kiderült, hogy a fiatalabb generációk, különösen az Y és Z korosztály, előnyben részesítik a HELL Ice Coffee-t, míg a vásárlási döntéseket leginkább az íz és az ár befolyásolja.