Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
Saved in:
Main Author: | Szente Hanna |
---|---|
Other Authors: |
Csizmadia Borbála Réka
Jäckel Dr. Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | befolyásolás döntéselemzés élelmiszer-kereskedelem fogyasztás marketingstratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57013 |
Similar Items
Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák
: De Jager Roland
: De Jager Roland
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
The market situation of cocktail ice in Budapest and a plan for a new company entering the business
: Galambos Ádám
: Galambos Ádám
Vállalati növekedés és az arra adott vezetői válaszok
: Sajtos Szilvia
: Sajtos Szilvia
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
Fogyasztói elvárások változásai és hatásai a videojáték iparban
: Tóth Dániel Benedek
: Tóth Dániel Benedek
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A Nemzeti Foglalkoztatási Alapból elnyerhető pályázatok számviteli elszámolása az Ice Café Szalon Kft. példáján keresztül
: Mester Ágnes
: Mester Ágnes
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
First Travel Kft. európai utazásközvetítő tevékenysége és a migráció arra gyakorolt hatása
: Zimányi Anita
: Zimányi Anita
A túlzott turizmus jelenségének kialakulása és a jelenlegi pandémia arra kifejtett hatása
: Grubits Fanni
: Grubits Fanni
A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.
: Papp Kata Krizantin
: Papp Kata Krizantin
Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben
: Kiss Milán
: Kiss Milán
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
Projektvezetői elvárások vizsgálata
: Balogh János
: Balogh János
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
A vasút-közút kombinált fuvarozás helyzete és arra hatással bíró tényezők az Európai Unión belül
: Túri Attila
: Túri Attila
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
Export promotion of Vietnamese Coffee between 2010 to present in EU
: Nguyen Thi Huyen Trang
: Nguyen Thi Huyen Trang
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
Salzburg, Mozart városa, és a névre épülő marketingtevékenység
: Tarr Evelin
: Tarr Evelin
Képes lehet-e a bitcoin és a számtalan kriptoeszköz arra, hogy integrálódjanak a jelenlegi pénzügyi rendszerünkbe?
: Ötvös Máté
: Ötvös Máté
The impact of social media on consumer purchase intentions in the Hungarian coffee industry
: Bitca Luminita
: Bitca Luminita
Factors Affecting Consumer Behavior the Premium Coffee Shop in Vientiane, Laos
: Vignaket Sompatthana
: Vignaket Sompatthana
Réspiaci elemzés a macskákra épülő létesítmények turisztikai szerepéről
: Fodor Sára Bernadett
: Fodor Sára Bernadett
Similar Items
-
Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák
: De Jager Roland -
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter -
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel -
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán -
The market situation of cocktail ice in Budapest and a plan for a new company entering the business
: Galambos Ádám