Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csillag Dominik Bálint
Other Authors: Arató Viktor
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:Diszkontáruház
fogyasztói magatartás
X generáció
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57014
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja megismerni az X, Y és Z generáció vásárlási szokásait a diszkontáruházakra fókuszálva, továbbá megvizsgálni, hogy a három generációk mi alapján választja ki, hogy hol vásárol, mennyire veszi figyelembe az árakat, kedvezményeket és a saját márkás termékeket. Azért ezt a három generációt szeretném megvizsgálni, mert úgy gondolom, hogy ők rendelkeznek a legnagyobb vásárlóerővel. Kutatásom célja megérteni, hogy a három generáció fogyasztói magatartása mennyire különbözik egymástól, mi alapján választják ki a termékeket, melyik üzletben teszik ezt meg és miért.