Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csillag Dominik Bálint
További közreműködők: Arató Viktor
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Diszkontáruház
fogyasztói magatartás
X generáció
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57014

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57014
005 20250312111005.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csillag Dominik Bálint 
245 1 3 |a Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva  |c Csillag Dominik Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja megismerni az X, Y és Z generáció vásárlási szokásait a diszkontáruházakra fókuszálva, továbbá megvizsgálni, hogy a három generációk mi alapján választja ki, hogy hol vásárol, mennyire veszi figyelembe az árakat, kedvezményeket és a saját márkás termékeket. Azért ezt a három generációt szeretném megvizsgálni, mert úgy gondolom, hogy ők rendelkeznek a legnagyobb vásárlóerővel. Kutatásom célja megérteni, hogy a három generáció fogyasztói magatartása mennyire különbözik egymástól, mi alapján választják ki a termékeket, melyik üzletben teszik ezt meg és miért. 
695 |a Diszkontáruház 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a X generáció 
695 |a Y generáció 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Arató Viktor  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57014/1/Az%20X%2C%20Y%2C%20Z%20gener%C3%A1ci%C3%B3%20fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1sa%20a%20diszkont%C3%A1ruh%C3%A1zakra%20f%C3%B3kusz%C3%A1lva.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57014/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57014/3/Csillag%20Dominik_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés