A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hüvös Gabriella Mandula
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Rátonyi Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:L'Oréal
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
márkaimázs
szépségipar
társadalmi célú reklámok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57020
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a L'Oréal 21. századi marketingstratégiájának átalakulását vizsgáltam, különös tekintettel a digitalizáció, a globalizáció és a fogyasztói igények változásaira. Arra kerestem a választ, hogyan tudta a L'Oréal megőrizni luxusmárka imázsát ebben a kihívásokkal teli környezetben.Négy hipotézist fogalmaztam meg, melyek közül hármat a kutatásom igazolt: a fogyasztók a luxust és a szépséget kapcsolják a márkához, a társadalmi felelősségvállalás erősíti az imázst, és a magyar trendek hasonlóak a nemzetközi trendekhez. A negyedik hipotézisem, miszerint a szépségipar megítélése negatív, nem igazolódott. 101 fős kérdőíves kutatásom és három L'Oréal-alkalmazottal készített mélyinterjúm alapján megállapítottam, hogy a L'Oréal sikeresen építette fel luxusmárka imázsát, és a társadalmi célú kampányok valóban pozitív hatásúak.Javaslataim között szerepel a hitelesség fokozása, a férfiak célzott megszólítása és a fenntarthatóság kommunikációjának erősítése.