A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
Elmentve itt :
Szerző: | Hüvös Gabriella Mandula |
---|---|
További közreműködők: |
Oravecz Titanilla Éva
Rátonyi Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | L'Oréal marketingkommunikáció marketingstratégiák márkaimázs szépségipar társadalmi célú reklámok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57020 |
Hasonló tételek
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
AZ UTAZÁSI IRODÁK ÜGYFÉLKAPCSOLATI MÓDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN, ÉS ENNEK PIACFORMÁLÓ HATÁSAI
: Horvàth Viktória Mária
: Horvàth Viktória Mária
Digitalizáció a 21. században
: Cséve Vanessza
: Cséve Vanessza
Oroszország a 21. században
: Frühwirth Tamás
: Frühwirth Tamás
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Bankbiztonság a 21. században
: Varga Richárd
: Varga Richárd
Televíziós interjúkészítés a 21. században
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
Szponzorációs trendek a 21. században
: Bogár Fanni
: Bogár Fanni
Női vállalkozók a 21. században
: Gill Krisztina
: Gill Krisztina
A logisztika kihívásai a 21. században
: Walter Erik
: Walter Erik
A pénzforgalom fejlődése a 21. században
: Román Evelin Izabell
: Román Evelin Izabell
A zeneipar nehézségei a 21. században
: Gáfor Délia Claudia
: Gáfor Délia Claudia
Személyes márka jelentősége a 21. században
: Endrész Dorothea
: Endrész Dorothea
Bankolás és fizetés a 21. században
: Nagy Gábor László
: Nagy Gábor László
Kávéfogyasztási szokások a 20-21. században
: Kercseligeti Richárd
: Kercseligeti Richárd
Hasonló tételek
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019) -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007) -
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea