SPAR Fenntarthatósági törekvéseinek hatása a vásárlókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ivánka Dóra Anna
További közreműködők: Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adománygyűjtés
fenntarthatóság
környezetvédelem
vásárlói magatartás
vásárlók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57023
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a SPAR Magyarország fenntarthatósági törekvéseit vettem számba, majd kutatást végeztem a vásárlókkal, hogy felmérjem mennyire támogatják a cég fenntarthatósági törekvéseit, mennyire vannak tisztában a cég ilyen jellegű törekvéseivel és ő maguk mennyire élnek környezettudatos életet. Fókuszcsoportos kutatásomban a fiatalokra fókuszáltam, majd egy átfogó kérdőíves kutatással a teljes vásárlói bázist mértem fel. Dolgozatom rámutat a fenntarthatósági törekvések egyes szegmenseire és arra, hogy mennyire áramoltatja a cég ezeket az információkat a vásárlók felé, illetve, hogy a vásárlók magatartását ezek az információk miben befolyásolják.