Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Emese
További közreműködők: Harsányi Dávid
Molnár Noémi
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bőrápolás
Dél-Korea
Integrált kampány
Márka bevezetés
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57027
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja az Amorepacific vállalat Laneige márkájának magyar piacra való bevezetése és az ehhez szükséges integrált kommunikációs kampány kidolgozása. A dolgozat első része a bőrápolás történelmét mutatja be, a kezdetektől egészen napjainkig, majd rávilágít a bőrápolási piac globális és hazai jelentőségére. Az elemzések során a STEEP, Porter és SWOT modellek alkalmazásával feltárja az iparági és piaci környezetet, bemutatva a Laneige márka lehetőségeit és kihívásait. A kutatás részeként szekunder forrásokból és primer felmérésből származó adatok kerülnek elemzésre, amelyek megalapozzák a kampánytervezést. Az integrált kampány fő célja a márka ismertségének növelése, valamint a koreai bőrápolási kultúra pozícionálása a magyar piacon. A dolgozat gyakorlati ajánlásokat is tesz a kampány eszközeinek és hatékonyságmérésének terén.