Vállalati imázsromlás a Disney példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Magyary Eszter |
---|---|
További közreműködők: |
Nagy-Szegedi Henrietta
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század imázs marketingkommunikáció public relations társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57029 |
Hasonló tételek
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A Jetix gyermekcsatorna arculatváltása, a Disney Channel bevezetése
: Bálint Zsolt
: Bálint Zsolt
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
Research of Symbolized Tourism Destination, case study of Kumamon & Disney
: Wei Ziji
: Wei Ziji
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Vállalati motivációs eszközök a DIAGEO Kft. példáján keresztül
: Csekő Orsolya
: Csekő Orsolya
A vállalati társadalmi felelősségvállalás bemutatása a KPMG példáján keresztül
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A vállalati fenntarthatóság bemutatása a Panalpina Magyarország Kft. példáján keresztül
: Hangodi Henrietta
: Hangodi Henrietta
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
Fenntartható fejlődés és vállalati fenntarthatóság a Bosch példáján keresztül bemutatva
: Geszti Zsófia Anna
: Geszti Zsófia Anna
Egyetemi – vállalati együttműködések elemzése a BorsodChem Zrt. példáján keresztül
: Szabó Johanna
: Szabó Johanna
A vállalati fenntarthatóság és a dolgozók kapcsolata a Grundfos példáján keresztül
: Vass Júlia
: Vass Júlia
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
A fizetési moratórium hatása a vállalati hitelekre egy konkrét bank példáján keresztül
: Koroknai Zsuzsa
: Koroknai Zsuzsa
Felhő alapú szolgáltatások vállalati bevezetésének vizsgálati szempontjai a Microsoft Yammer példáján keresztül
: Back Alexandra
: Back Alexandra
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Internetes értékesítés és vállalati adatbázisok használata az Invia.hu Kft. példáján keresztül
: Kátai Zsófia
: Kátai Zsófia
Közép és Nagy vállalati terület bemutatása az OTP Bank Nyrt példáján keresztül
: Fülöp Balázs
: Fülöp Balázs
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
A vállalati tréningek, csapatépítés szerepe a szervezetben, egy konkrét kiskereskedelmi vállalat példáján keresztül
: Bocsi Bettina
: Bocsi Bettina
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációjának bemutatása egy multinacionális nagyvállalat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül
: Kókainé Tüske Boglárka
: Kókainé Tüske Boglárka
Vállalat társadalmi felelősségének kapcsolata a vállalati teljesítménnyel és bemutatása hazai energetikai nagyvállalatok példáján keresztül
: Pallagi Andor
: Pallagi Andor
Vállalat társadalmi felelősségének kapcsolata a vállalati teljesítménnyel és bemutatása hazai energetikai nagyvállalatok példáján keresztül
: Pallagi Andor
: Pallagi Andor
A vállalati dolgozói szervezetek, mint a belső kommunikáció fejlődő területe - a Morgan Stanley példáján keresztül
: Kovács Anna Borbála
: Kovács Anna Borbála
A 2008-AS GAZDASÁGI VÁLSÁG OKAI, HATÁSA- VÁLLALATI VÁLSÁGKEZELÉS A GYAKORLATBAN EGY HAZAI KKV PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Kecskeméti Szilvia
: Kecskeméti Szilvia
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációja a K&H Bank Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Nemesvári Anita
: Nemesvári Anita
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Szervizköltségek elszámolása a Spirit Auto Kft. példáján keresztül
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
CRM folyamatok modellezése vállalati problémamegoldáson keresztül
: Péter Bence Gábor
: Péter Bence Gábor
A szervezetpszichológia bemutatása a T62 Hotel példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Hasonló tételek
-
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória -
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda -
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta -
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos -
A Jetix gyermekcsatorna arculatváltása, a Disney Channel bevezetése
: Bálint Zsolt