Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Márk
Other Authors: Harsányi Dávid
Varga Krisztina
Format: Thesis
Kulcsszavak:branding
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030
Description
Abstract:A szakdolgozatomban a TikTok, Instagram és Facebook márkaépítési lehetőségeit vizsgáltam, különös figyelmet fordítva a platformok sajátos jellemzőire és a felhasználói viselkedés alakulására. Az elemzés során arra törekedtem, hogy feltárjam, miként támogathatják ezek a közösségi médiafelületek a márkák ismertségének növelését, az online közösségek hatékony elérését, valamint milyen innovatív eszközökkel és stratégiákkal segíthetik a márkaérték fenntartását és hosszú távú fejlesztését. A kutatásom keretében azt is vizsgáltam, hogyan igazíthatók ezek a platformok a márkaépítési célokhoz a marketingstratégiák tervezése során.