Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Márk
További közreműködők: Harsányi Dávid
Varga Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57030
005 20250312111019.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Márk 
245 1 0 |a Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon  |c Nagy Márk  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban a TikTok, Instagram és Facebook márkaépítési lehetőségeit vizsgáltam, különös figyelmet fordítva a platformok sajátos jellemzőire és a felhasználói viselkedés alakulására. Az elemzés során arra törekedtem, hogy feltárjam, miként támogathatják ezek a közösségi médiafelületek a márkák ismertségének növelését, az online közösségek hatékony elérését, valamint milyen innovatív eszközökkel és stratégiákkal segíthetik a márkaérték fenntartását és hosszú távú fejlesztését. A kutatásom keretében azt is vizsgáltam, hogyan igazíthatók ezek a platformok a márkaépítési célokhoz a marketingstratégiák tervezése során. 
695 |a branding 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
700 1 |a Varga Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030/1/Szakdolgozat%20-%20NAGY%20M%C3%81RK%20-%202024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030/2/Biralat_Nagy_Mark.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030/3/Szakdolgozati%20Bi%CC%81ra%CC%81lat_Nagy%20Ma%CC%81rk.pdf  |z Dokumentum-elérés