Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Márk |
---|---|
További közreműködők: |
Harsányi Dávid
Varga Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | branding közösségi média marketing marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57030 |
Hasonló tételek
Gasztronómia a TikTokon
: Ovics Dana Sára
: Ovics Dana Sára
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos
: Hetyei András Vilmos
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások
: Polyák Adrienn
: Polyák Adrienn
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül
: Czene Adrienn
: Czene Adrienn
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban
: Tímár Ildikó Irén
: Tímár Ildikó Irén
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
Hasonló tételek
-
Gasztronómia a TikTokon
: Ovics Dana Sára -
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána -
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura -
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya -
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra