Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hugyecz Erik
További közreműködők: Kremmer László
Teleki-Sebők Izabella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biztonság
e-marketing - elektronikus marketing
elégedettség
felelősség
influenszer
jövő
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57034
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat elkészítése számomra egy igazán erőt próbáló feladat volt. A téma érdekessége viszont kellemessé tette a munkát. Kiváló témát választottam és igazán érdekes kutatási anyagokat olvashattam. A kutatások és a rengeteg forrás amiből dolgoztam mind segítették a munkámat, a konzulensemmel a közös munka kiváló volt.Bár a dolgozat végéhez érve a lendületem kicsit alább hagyott, teljes mértékben elégedetten zárom ezt az időszakot. Sokat tanulhattam és sok észrevételt tehettem amit akár a munkám során is alkalmazni tudok majd.