A Magyar Máltai Szeretetszolgálat marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sipos Renáta
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Parák Eszter
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
márkastratégiák
nonprofit szervezetek gazdálkodása
nonprofit szféra
stratégiai elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57035
Description
Abstract:A Magyar Máltai Szeretetszolgálat több évtizedes múlttal rendelkező nonprofit szervezet, amely elkötelezetten küzd a társadalmi egyenlőtlenségek csökkentéséért és a legkiszolgáltatottabbak megsegítéséért. Szakdolgozatom célja a szervezet marketingtevékenységének és kommunikációs stratégiájának elemzése volt, különös tekintettel annak hatékonyságára, az ismertség növelésére és az adományozói bázis bővítésére. A kutatás során szekunder és primer módszerek együttes alkalmazásával vizsgáltam meg a nonprofit marketing eszközeit, a célcsoportok elérésének lehetőségeit, valamint a fiatalabb generációk megszólításának kihívásait.