A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián-Csiló Réka Ildikó
További közreműködők: Pőcze Balázs
Szántai Tibor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális ügyfélélmény optimalizáció
marketingkommunikáció
mesterséges intelligencia
Perszonalizált
személyre szabott
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57047
005 20250312111042.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fábián-Csiló Réka Ildikó 
245 1 2 |a A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül  |c Fábián-Csiló Réka Ildikó  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a vizsgált témát online marketingkommunikáció tekintetében és Magyarországra vonatkozóan elemzem. A mai digitális világban a marketingkommunikáció egyre inkább a személyre szabott megközelítések felé tolódik, ahol az ügyfélélmény fokozása és a releváns tartalom megjelenítése kulcsszerepet játszik. Azonban ez a fejlődés nem mentes az etikai és jogi kérdésektől, amelyek a magánszféra védelmére vonatkozó szabályozások és a folyamatosan változó ügyféligények miatt merülnek fel. Az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy miért kulcsfontosságúak a perszonalizált marketingkommunikáció eszközei, hogyan reagálnak az ügyfelek és fogyasztók ezekre a változásokra, és a mesterséges intelligencia fejlődése milyen hatással van erre. 
695 |a digitális ügyfélélmény optimalizáció 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a Perszonalizált 
695 |a személyre szabott 
700 1 |a Pőcze Balázs  |e ths 
700 1 |a Szántai Tibor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/1/Fa%CC%81bia%CC%81n-Csilo%CC%81_Re%CC%81ka_Ildik%C3%B3_VYZI30_KKK_kereskedelem-marketing_marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/2/F%C3%A1bi%C3%A1n-Csil%C3%B3%20R%C3%A9ka%20Ildik%C3%B3%20szakdolgozat%20kutat%C3%A1si%20k%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/3/Digitalis-Ugyfelelmeny-Optimalizacio-a-gyakorlatban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/4/2024-12-20%2014.22.46_csilo.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/5/szakdolg_biralat_fabian-csilo.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57047/6/szakdolgozat-ertekeles-csilo-reka-szantai-tibor.pdf  |z Dokumentum-elérés