A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hidi Laura
Other Authors: Csentős Bianka
Czeglédi Dr. Csilla
Format: Thesis
Kulcsszavak:Értékalapú kommunikáció
marketingkommunikáció
Társadalmi célú kampány
Társadalmi célú reklám
Vállalati felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57050
Description
Abstract:A szakdolgozatom fő témája az értékalapú kommunikáció és annak jelentősége a társadalmi felelősségvállalásban (CSR). A szakdolgozatom célja vizsgálni és elemezni az értékalapú kommunikáció fogalmát és jelentőségét, valamint megvizsgálni, hogyan alkalmazza ezt a megközelítést a Dove „Reverse Selfie” társadalmi célú kampányán keresztül. A kutatásom során négy hipotézist fogalmaztam meg a kampány hatására vonatkozóan, melyeket összevetettem az adatokkal. Az eredményeim alátámasztottak három hipotézist, megmutatva, hogy a kampány pozitív hatást gyakorolt a márkára és kifejezetten a női fogyasztókra, illetve növelte a vásárlási szándékot. Az eredmények összefoglalásaként elmondható, hogy az értékalapú kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás nemcsak erkölcsi, hanem hanem üzleti érdekből is fontosak. Ezek az eszközök lehetővé teszik számukra, hogy nem csak pozitív társadalmi hatást érjenek el, hanem erősítsék a márkahűséget és növeljék a vásárlási szándékotzleti érdekből is fontosak a vállalatok számára.