A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hidi Laura
Other Authors: Csentős Bianka
Czeglédi Dr. Csilla
Format: Thesis
Kulcsszavak:Értékalapú kommunikáció
marketingkommunikáció
Társadalmi célú kampány
Társadalmi célú reklám
Vállalati felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57050

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57050
005 20250312111045.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hidi Laura 
245 1 2 |a A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában  |c Hidi Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom fő témája az értékalapú kommunikáció és annak jelentősége a társadalmi felelősségvállalásban (CSR). A szakdolgozatom célja vizsgálni és elemezni az értékalapú kommunikáció fogalmát és jelentőségét, valamint megvizsgálni, hogyan alkalmazza ezt a megközelítést a Dove „Reverse Selfie” társadalmi célú kampányán keresztül. A kutatásom során négy hipotézist fogalmaztam meg a kampány hatására vonatkozóan, melyeket összevetettem az adatokkal. Az eredményeim alátámasztottak három hipotézist, megmutatva, hogy a kampány pozitív hatást gyakorolt a márkára és kifejezetten a női fogyasztókra, illetve növelte a vásárlási szándékot. Az eredmények összefoglalásaként elmondható, hogy az értékalapú kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás nemcsak erkölcsi, hanem hanem üzleti érdekből is fontosak. Ezek az eszközök lehetővé teszik számukra, hogy nem csak pozitív társadalmi hatást érjenek el, hanem erősítsék a márkahűséget és növeljék a vásárlási szándékotzleti érdekből is fontosak a vállalatok számára. 
695 |a Értékalapú kommunikáció 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Társadalmi célú kampány 
695 |a Társadalmi célú reklám 
695 |a Vállalati felelősségvállalás 
700 1 |a Csentős Bianka  |e ths 
700 1 |a Czeglédi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57050/1/A%20T%C3%81RSADALMI%20C%C3%89L%C3%9A%20MARKETINGKOMMUNIK%C3%81CI%C3%93%20A%20DOVE%20REVERSE%20SELFIE%20KAMP%C3%81NY%C3%81BAN_HIDI_LAURA_XWNIT5.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57050/2/Hidi%20Laura%20k%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57050/3/Biralati-belso-biralo-HL.pdf  |z Dokumentum-elérés