Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
Elmentve itt :
Szerző: | Cseke Helga |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kovács Imre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatvédelmi aggályok etikus adatkezelés marketing a jövőben Marketing automatizáció személyre szabott marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57055 |
Hasonló tételek
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
Fiatalok internetes jelenlétével kapcsolatos biztonságtudatosság szükségszerűsége és erősítésének lehetőségei korunkban
: Szabó Szilvia Csilla
: Szabó Szilvia Csilla
Az Automatizáció Hatása a Logisztikai Folyamatokra
: Dobronyi Szilveszter
: Dobronyi Szilveszter
A dgitalizáció és automatizáció hatása a számvitelre
: Fehérvári Angelika
: Fehérvári Angelika
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Válságra szabott divat A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül
: Laczkó Annamária
: Laczkó Annamária
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
Adatbiztonság automatizáció multinacionális környezetben
: Szalai Dorottya
: Szalai Dorottya
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Az automatizáció munkaerőpiacra gyakorolt hatásai
: Gemela Dragica Dóra
: Gemela Dragica Dóra
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
A számviteli szakma és az automatizáció
: Tömböl Eszter
: Tömböl Eszter
Digitalizáció és automatizáció az üzleti szolgáltatásokban
: dr. Németh Boglárka
: dr. Németh Boglárka
Robotika és automatizációs technológiák a logisztikában
: Szilágyi Nimród
: Szilágyi Nimród
Digitalizáció és automatizáció a számvitel területén
: Dudás Dalma
: Dudás Dalma
Digitalizáció és automatizáció hatása a Xerox Magyarország Kft. üzleti szolgáltatásaiban
: Búz Beatrix
: Búz Beatrix
A sztenderdizált és az egyénre szabott szolgáltatások elemzése és összehasonlítása, kihívásainak bemutatása
: Kámán Norman
: Kámán Norman
A digitalizáció és az automatizáció hatása a pénzügyi és számviteli munkafolyamatokra
: Mestyán Hanna Márta
: Mestyán Hanna Márta
A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül
: Heiter Lili Laura
: Heiter Lili Laura
Önprezentációs portfólió mentálhigiénés segítő program életpálya módosítóknak, karrierváltóknak, újrakezdőknek személyre szabva
: Molnárné Barta Beáta
: Molnárné Barta Beáta
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés
: Boné Boglárka Zsófia
: Boné Boglárka Zsófia
"Méretre szabott megoldások" - ERP rendszerek pénzügyi moduljainak bevezetése, működtetése, kapcsolata más modulokkal
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Adatfeldolgozási folyamatok nagyvállalati környezetben, automatizációs eszközök támogatásával
: Lengyel Dániel
: Lengyel Dániel
Adatfeldolgozási folyamatok nagyvállalati környezetben, automatizációs eszközök támogatásával
: Lengyel Dániel
: Lengyel Dániel
Egy automatizációs projekt bemutatása agilis módszertanon keresztül
: Árpás Eszter
: Árpás Eszter
Az automatizáció és digitalizáció lehetőségeinek vizsgálata a vendéglátásban
: Takács Henrik
: Takács Henrik
Automatizáció fejlődése, kihívásai és a magyar vállalatok digitalizáltsága
: Váróczi Gábor
: Váróczi Gábor
Automatizáció és Robotizáció a logisztikában egy adott vállalatnál
: Antal Tamás
: Antal Tamás
Hasonló tételek
-
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla -
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám -
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka -
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin