Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Péter Melinda
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:CSR
felelős beszerzés
felelős marketing
felelős turizmus
fenntarthatóság
környezettudatosság
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57078
Description
Abstract:A globális túlfogyasztás és a vállalatok marketing kampányainak „zöldülése” világossá teszi, hogy szükség van egy olyan átfogó kifejezésre és szemléletre, mint a felelős marketing. Ha a marketing tevékenységen belül definiáljuk, kibontjuk a felelősség aspektusát gazdasági, társadalmi és környezeti szempontból is, akkor közelebb kerülhetünk a fenntartható növekedést támogató és felelős szállodai gyakorlatokhoz. A szállodában alkalmazott felelős marketing eszközök biztosítják hogy valóban fenntartható és környezettudatos szolgáltatást nyújtson vendégeinek. Projektmunkámban gyakorlati helyem a Marmara Hotel Budapest marketing tevékenységét vizsgáltam, és a szakirodalom illetve primer kutatásom eredményei alapján tettem javaslatokat, milyen konkrét marketing eszközöket lenne érdemes a hotelnek alkalmaznia, amennyiben a felelős és fenntartható vállalatirányítás mellett teszi le a voksát.