Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Péter Melinda
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:CSR
felelős beszerzés
felelős marketing
felelős turizmus
fenntarthatóság
környezettudatosság
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57078

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57078
005 20250312111123.0
008 250312suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Péter Melinda 
245 1 0 |a Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban  |c Péter Melinda  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A globális túlfogyasztás és a vállalatok marketing kampányainak „zöldülése” világossá teszi, hogy szükség van egy olyan átfogó kifejezésre és szemléletre, mint a felelős marketing. Ha a marketing tevékenységen belül definiáljuk, kibontjuk a felelősség aspektusát gazdasági, társadalmi és környezeti szempontból is, akkor közelebb kerülhetünk a fenntartható növekedést támogató és felelős szállodai gyakorlatokhoz. A szállodában alkalmazott felelős marketing eszközök biztosítják hogy valóban fenntartható és környezettudatos szolgáltatást nyújtson vendégeinek. Projektmunkámban gyakorlati helyem a Marmara Hotel Budapest marketing tevékenységét vizsgáltam, és a szakirodalom illetve primer kutatásom eredményei alapján tettem javaslatokat, milyen konkrét marketing eszközöket lenne érdemes a hotelnek alkalmaznia, amennyiben a felelős és fenntartható vállalatirányítás mellett teszi le a voksát. 
695 |a CSR 
695 |a felelős beszerzés 
695 |a felelős marketing 
695 |a felelős turizmus 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a környezettudatosság 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57078/1/P%C3%A9ter%20Melinda-Projektmunka%202024%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57078/2/P%C3%A9ter%20Melinda%20KKK%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés