KFC gyorsétteremlánc innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának elemző értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Dorina
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szilvási László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:étterem
fogyasztó(k)
innováció
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57082
Leíró adatok
Kivonat:A gyorséttermi szektor rendkívül versengő piaci környezete innovatív megoldásokat és kifinomult marketingstratégiákat követel meg a szereplőktől. A Kentucky Fried Chicken (KFC) gyorsétteremlánc globális sikere nemcsak ikonikus termékeinek, hanem folyamatosan megújuló üzleti és marketingstratégiájának is köszönhető.A tanulmány célja a KFC innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának részletes elemző értékelése, különös tekintettel a fogyasztói trendekhez való alkalmazkodásra, a digitalizációra, valamint a fenntarthatósági törekvésekre. Az elemzés keretében szeretném áttekinteni a KFC termékfejlesztéseit, technológiai újításait, és megvizsgálom, hogyan használják a különböző marketingcsatornákat a fogyasztói elköteleződés növelésére.A kutatás külön hangsúlyt fektet a márka lokalizációs stratégiáira, amely lehetővé teszi a KFC számára, hogy egyidejűleg globális és helyi piaci szereplőként működjön. Az eredmények rámutatnak, hogy az innováció és a hatékony marketing kombinációja kulcsfontosságú a versenyképesség megőrzésében, miközben hozzájárul a vállalat hosszú távú növekedéséhez.