Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
Saved in:
Main Author: | Török Eszter Éva |
---|---|
Other Authors: |
Matócza Szabina
Rimóczi Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem fmcg kommunikációs stratégia marketingkommunikáció márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57089 |
Similar Items
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina
: Király Krisztina
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A COM-KLÍMA KFT. MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGE 2016-BAN, FEJLESZTÉSI JAVASLATOK
: Bálint Anna Mária
: Bálint Anna Mária
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin
: Enkhbaatar Nandin
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
: Németh Zsolt
Published: (2013)
: Németh Zsolt
Published: (2013)
A Zubka.com honosítási projektje
: Kellényi István
: Kellényi István
Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
: Tardi Anna
: Tardi Anna
What factors lead to an increased number of visitors on channelclassics.com?
: Csécsei Eszter
: Csécsei Eszter
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül
: Beszteri Martin
: Beszteri Martin
Minőségbiztosítás az Ingatlan.com-nál agilis módszertan segítségével
: Debreczeni Dávid
: Debreczeni Dávid
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Online consumer behavior in the USA and the example of Amazon.com
: Kapás Péter Gergő
: Kapás Péter Gergő
A NetComWare Kft logisztikai tevékenységének vizsgálata és vevőelégedettségének mérése
: Vágó Alexa
: Vágó Alexa
Az I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. értékesítési tevékenysége fejlődésének elemzése
: Szabó Szimonetta Szandra
: Szabó Szimonetta Szandra
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Beszámoló a MagiCom Kft.-nél végzett munkámról
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
A MagiCom Kft. által kifejlesztett hardverkulcs és titkosítóeszköz kommunikációs stratégiájának kidolgozása
: Bolvári Eszter
: Bolvári Eszter
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája
: Bálint Anna Mária
: Bálint Anna Mária
The representation of the travel fare websites and metasearch engines by focusing on Agoda.com
: Bódis Katalin Melinda
: Bódis Katalin Melinda
Marketing in der Hotellerie Vergleich von Booking.com und Tripadvisor
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
A közúti árufuvarozás megvalósulása a NetComWare Kft. tükrében
: Andrássy Rebeka
: Andrássy Rebeka
The COVID-19 pandemic effect on trade via the sample of AMAZON.com INC.
: Papp Sándor
: Papp Sándor
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Motiváció és elégedettség a Prezi.com Kft.-nél - avagy az alternatív ösztönzők használatának hatékonysága
: Jakab Kriszta Viktória
: Jakab Kriszta Viktória
A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében
: Weiler Mirtill
: Weiler Mirtill
A vezetői kompetenciák és a dolgozói elégedettség összefüggései a Lambda-Com Group-nál
: Révész Hajnalka
: Révész Hajnalka
A ComAgro-Sardo Kft. komplex elemzése a beszámolók adatai alapján, kitéréssel az agrártámogatások jelentőségére
: Mezei Mónika
: Mezei Mónika
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A marketingkommunikáció szerepe a munkaerő toborzásban az IDBC Creative Solutions Kft. példáján keresztül
: Klepács Eszter
: Klepács Eszter
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Similar Items
-
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit -
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea -
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina -
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett -
A COM-KLÍMA KFT. MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGE 2016-BAN, FEJLESZTÉSI JAVASLATOK
: Bálint Anna Mária