A Villányi borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációja és látogatói megítélése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagyváradi Mátyás
További közreműködők: Rappay Bence Zsolt
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:borturizmus
látogatói tapasztalatok
marketingkommunikáció
rendezvény(ek)
Villány-Siklósi Borút
Villányi borvidék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57090
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a Villányi Borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációját és annak hatékonyságát vizsgálja, különös tekintettel a fiatalabb generációk megszólítására. A szekunder kutatás részeként a borturizmus sajátosságait, a borturisták motivációit, valamint a hazai borturizmus helyzetét térképeztem fel. Ezután megvizsgáltam a Villányi Borvidék jellemzőit, a borturisztikai rendezvények vonzerejét és a népszerűsítéshez használt marketingkommunikációs eszközöket, beleértve a fizetett, saját és szerzett médiát. Primer kutatásom kérdőíves felmérésre, fókuszcsoportos interjúra és mélyinterjúra épült. Az eredmények szerint a Villány-Siklósi Borút Egyesület folyamatosan új programokkal és innovatív megoldásokkal igyekszik növelni a rendezvények látogatottságát. Bár a résztvevők alapvetően pozitívan értékelték a rendezvényeket, megfogalmaztak számos fejlesztési javaslatot is. A Villányi Borvidék nagy potenciállal rendelkező desztináció, amely megfelelő marketingstratégiával tovább erősítheti pozícióját és növelheti népszerűségét.