Marketing és PR tevékenység az egészségügyben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csitáry Szabolcs
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:egészségügy
egészségügyi ellátás
marketing
public relations
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57092
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom fő témája az egészségügy és az egészségipar piacának vizsgálata. A dolgozat célja az volt, hogy feltárja és bemutassa az egészségügyi marketing és PR szerepét és lehetőségeit. Kvantitatív kutatásomban a szűrővizsgálatok ismertségét és népszerűsítésének lehetőségeit, hatását vizsgáltam. Kvalitatív kutatásomban az ország egyik legsikeresebben működő magánklinikájának tulajdonosával készítettem átfogó interjút a jelenlegi egészségügyi helyzetről.