A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Demeter Diána
Other Authors: Furcsa Dr. Laura
Hargitai-Lőrincz Andrea
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
Foodora
futárszolgáltatás
marketingkommunikáció
Wolt
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57095

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57095
005 20250312111147.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Demeter Diána 
245 1 2 |a A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása  |c Demeter Diána  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. A kutatásom elején felállítottam három hipotézist, amely megalapozta a szakdolgozatom felépítését és koncepcióját. H1: A Foodorának a marketing kommunikációja sokkal hatásosabb, több fogyasztót ér el, mint a Wolt. H2: A legtöbb fogyasztó mind a Wolt, mind a Foodora szolgáltatásait igénybe veszi az ételrendelés során. H3: Nagyságuk egymással való kiélezett versenyhelyzetnek is köszönhető. 
695 |a 7P modell 
695 |a Foodora 
695 |a futárszolgáltatás 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Wolt 
700 1 |a Furcsa Dr. Laura  |e ths 
700 1 |a Hargitai-Lőrincz Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57095/1/A%20Foodora%20%C3%A9s%20a%20Wolt%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1nak%20%C3%B6sszehasonl%C3%ADt%C3%A1sa%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57095/2/Demeter%20Di%C3%A1na.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57095/3/Demeter%20Di%C3%A1na_HLA%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés