Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Greksa Dorina
Other Authors: Harsányi Dávid
Paulányi Richárd
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
hirdetések
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101
Description
Abstract:Szakdolgozatomban az Instagram, mint közösségi média platform hirdetési lehetőségeit és azok hatékonyságát vizsgálom. A dolgozat bemutatja a közösségi média szerepét, az Instagram fejlődését, és hogy miért vált a platform fontos eszközzé a marketingben. Elemzi, hogyan működik az algoritmus, miként befolyásolja a fogyasztók viselkedését, és melyek a leggyakoribb hirdetési formátumok. Kiemelten foglalkozik az olyan tényezőkkel, mint a célcsoportok meghatározása, a kreatív tartalmak, az időzítés és a cselekvésre ösztönző kisegítő lehetőségek. A primer kutatás során felmértem az emberek véleményét az Instagram oldalain szereplő hirdetésekről, majd a kapott eredményeket értékeltem, és összegeztem.