Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Greksa Dorina
További közreműködők: Harsányi Dávid
Paulányi Richárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
hirdetések
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57101
005 20250312111154.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Greksa Dorina 
245 1 0 |a Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül  |c Greksa Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az Instagram, mint közösségi média platform hirdetési lehetőségeit és azok hatékonyságát vizsgálom. A dolgozat bemutatja a közösségi média szerepét, az Instagram fejlődését, és hogy miért vált a platform fontos eszközzé a marketingben. Elemzi, hogyan működik az algoritmus, miként befolyásolja a fogyasztók viselkedését, és melyek a leggyakoribb hirdetési formátumok. Kiemelten foglalkozik az olyan tényezőkkel, mint a célcsoportok meghatározása, a kreatív tartalmak, az időzítés és a cselekvésre ösztönző kisegítő lehetőségek. A primer kutatás során felmértem az emberek véleményét az Instagram oldalain szereplő hirdetésekről, majd a kapott eredményeket értékeltem, és összegeztem. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a hirdetések 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
700 1 |a Paulányi Richárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101/1/GreksaDorinaJUNSIO_K%C3%96Z%C3%96SS%C3%89GI%20M%C3%89DIA%20HIRDET%C3%89SEK%20VIZSG%C3%81LATA...pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101/2/Biralat_Greksa_Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101/3/PR_Biralat_GD_1.0.pdf  |z Dokumentum-elérés