Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
Saved in:
Main Author: | Greksa Dorina |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dávid
Paulányi Richárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás hirdetések közösségi média marketingkommunikáció online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57101 |
Similar Items
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
: Szőcs Laura Anna
: Szőcs Laura Anna
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Közösségi Média Megküzdés vagy Stressz-forrás? Gazdasági és pszichológiai hallgatók kapcsolatának vizsgálata
: Bujdosó Dániel
: Bujdosó Dániel
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
Similar Items
-
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia -
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna -
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra -
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina -
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária