A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
Saved in:
Main Author: | Hegedűs Patrik |
---|---|
Other Authors: |
Furcsa Dr. Laura
Pőcze Balázs |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század branding imázs labdarúgás multinacionális vállalatok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57114 |
Similar Items
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
A 2017/18-as magyar NB I-es szezon labdarúgócsapatainak beszámolóinak elemzése
: Márkus Dániel
: Márkus Dániel
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
From tradition to attraction turning RED DAO HERBAL BATH into a tourist hotspot
: Le Thuy Linh
: Le Thuy Linh
From tradition to attraction turning RED DAO HERBAL BATH into a tourist hotspot
: Le Thuy Linh
: Le Thuy Linh
A kibertámadások hatása a vállalatimázsra
: Hegedűs Rebeka
: Hegedűs Rebeka
A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül
: Hegedüs Ádám
: Hegedüs Ádám
A viselkedéstechnikai elemek változatai különféle kultúrákban, a protokoll szerepe és szükségessége a diplomáciában
: Hegedüs Boglárka
: Hegedüs Boglárka
A hagyományos és a mai modern cukrászat összehasonlítása
: Hegedűs Boglárka
: Hegedűs Boglárka
Jelen vannak-e a vállalati értékek a kiválasztási folyamatban?
: Hegedűs Lilla
: Hegedűs Lilla
Hogyan mérhető a digitális gazdaság? Fókuszban a Visegrádi Együttműködés
: Hegedűs Bence
: Hegedűs Bence
A Művészetek Völgye fesztivál jelentősége a kulturális élet színterein
: Hegedüs Boglárka
: Hegedüs Boglárka
A vasúti infrastruktúra fejlesztése a nemzeti és regionális gazdasági fejlődés igényeinek kiszolgálása érdekében a MÁV hálózatán
: Hegedűs István
: Hegedűs István
A látogatói és felhasználói élményszerzés befolyásoló tényezői a múzeumok esetén
: Hegedüs Zsófia
: Hegedüs Zsófia
A Housekeeping részlegének, bemutatása, elemzése a Mystery Hotel Budapest mintájára
: Hegedűs Roxána
: Hegedűs Roxána
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
Az IFRS 15 hatása a bevételek és költségek tervezésére a telekommunikációban
: Hegedüs Ágnes
: Hegedüs Ágnes
Önkéntesek helyzete a munkaerőpiacon
: Hegedűs András
: Hegedűs András
Termékfejlesztés a biztosítási piacon
: Hegedűs Orsolya
: Hegedűs Orsolya
A vállalatméret, hozzáadott érték és technológiai fejlődés hatásai a könyvvizsgálói piac szerkezetére és teljesítményére a V4 országokban
: Hegedűs Mihály
Published: (2024)
: Hegedűs Mihály
Published: (2024)
A számviteli szolgáltatás értékvesztése
: Hegedűs Mihály
: Hegedűs Mihály
Similar Items
-
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge -
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien -
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia