A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cao Anh Tuan
További közreműködők: Balog Viktória
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
árverseny
elektromos autó
marketingstratégiák
Tesla
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57116
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom a Tesla marketing és értékesítési stratégiáit, valamint ezek autóiparra gyakorolt hatását elemzi. Bemutatom az elektromos járművek fontosságát a fenntarthatóság és környezetvédelem szempontjából, valamint a Tesla szerepét az iparág átalakulásában. Elemzem a vállalat egyedi marketingmegközelítéseit, mint például a közösségi média használatát és a hagyományos reklámok mellőzését. Kitérek arra, hogyan ösztönözte a Tesla az innovációt és a versenyt, miközben a fenntarthatóság és technológiai fejlődés szimbólumává vált. Végül a digitális innovációkat és az ügyfélélményt helyezem középpontba, bemutatva, hogyan alakította át a Tesla az autóipart és a fogyasztói elvárásokat.