A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra
Saved in:
Main Author: | Cao Anh Tuan |
---|---|
Other Authors: |
Balog Viktória
Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell árverseny elektromos autó marketingstratégiák Tesla versenytársak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57116 |
Similar Items
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely
: Janiga Gergely
A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A digitalizáció hatása az autóiparra
: Nagy János
: Nagy János
A mesterséges intelligencia és robotika forradalmának hatása az autóiparra
: Nyirati Csaba
: Nyirati Csaba
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina
: Micsky Edina
A digitalizáció nyomán megjelenő új üzleti modellek hatása az autóiparra
: Sötét Mátyás János
: Sötét Mátyás János
Az európai gépjárművekre kivetett USA vámemelés hatása a magyar autóiparra
: Sas Viktor
: Sas Viktor
A Tesla Inc. fejlődése és hatása Magyarország autópiacára
: Papp Márk Viktor
: Papp Márk Viktor
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. értékesítési stratégiájának vizsgálata
: Nagy Rózsa
: Nagy Rózsa
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk
: Pataki Márk
A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése
: Munkácsy Anna
: Munkácsy Anna
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
Az Európai Unió fenntartható fejlődési célkitűzéseinek hatása az autóiparra és a magyar mobilitás fejlesztésre
: Iklódi Anna Anita
: Iklódi Anna Anita
A logisztika autóiparra gyakorolt hatásai a VW csoport példáján keresztül
: Kicska Tamás
: Kicska Tamás
A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése
: Magyar Zoltán
: Magyar Zoltán
Alternatívák avagy a környezettudatosság jelentősége és a Tesla Motors
: Vadász Bernadett Anna
: Vadász Bernadett Anna
A 2007-ben kezdődött pénzügyi válság kialakulásának okai, lefolyása 2008-ban és az autóiparra gyakorolt hatása
: Lakatos Balázs
: Lakatos Balázs
Az elektromobilitás megítélése és várható jövője hazánkban a Tesla példáján keresztül
: Nagy Dénes
: Nagy Dénes
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila
: Gergely Gábor Attila
Alternatív energiaforrások az autóiparban, avagy új fejlesztések, üzleti modellek és marketing stratégiák, főként a Tesla, Inc.-nél
: Lascsik Bence
: Lascsik Bence
Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban
: Katona Bence Miklós
: Katona Bence Miklós
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Published: (2019)
: Bóna Dávid
Published: (2019)
A Tesla, Inc. marketingstratégiájának vizsgálata és a CEO Elon Musk befolyása a cégre és az ügyfelekre vonatkozóan
: Rajos Rubina
: Rajos Rubina
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám
: Szalai András Ádám
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül
: Schütz Aliz
: Schütz Aliz
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A Kallos Cosmetics Kft. növekedésének és értékesítési stratégiájának elemzése és annak támogatása adatalapú piaci elemzésekkel
: Bozsányi Zsombor
: Bozsányi Zsombor
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A magyar bankszektor válságkezelési stratégiájának bemutatása, illetve a pénzügyi szektor lehetőségeinek és kihívásainak meghatározása
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence
: Bácsi Bence
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
A Globatel Kft. kereskedelmi és marketing stratégiájának értékelése
: Szebehelyi Róbert
: Szebehelyi Róbert
Similar Items
-
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely -
A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága
: Szabó Dániel -
A digitalizáció hatása az autóiparra
: Nagy János -
A mesterséges intelligencia és robotika forradalmának hatása az autóiparra
: Nyirati Csaba -
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel