Műszeres rádió hallgatottságmérés bevezetésének folyamata és alkalmazásának vizsgálata a rádiózási szokások figyelembevételével
Saved in:
Main Author: | Hantosi Bence |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Nagy Gergely |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hallgatottság hallgatottságmérés műszeresmérés rádió rádiós piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57127 |
Similar Items
A hazai rádiózási szokások vizsgálata
: Nagy Bence
: Nagy Bence
A Hegedűs Ferenc Műszeres Vizsgálóállomásnál bevezetett minőségirányítási rendszer bemutatása és hatékonyságának vizsgálata
: Nagy Adrienn
Published: (2007)
: Nagy Adrienn
Published: (2007)
A rádió perspektívája
: Miklós Kristóf
: Miklós Kristóf
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Az euró bevezetésének és alkalmazásának tapasztalatai Spanyolországban
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Üzleti intelligencia bevezetésének és alkalmazásának problémái vállalati környezetben
: Kollár Erik
: Kollár Erik
Rádió Dabas - A térség naplója
: Greksa Gitta
: Greksa Gitta
Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál
: Mihály Luca
: Mihály Luca
A Six Sigma módszer bevezetésének és alkalmazásának előnyei és kihívásai
: Dudar Lilla Anna
: Dudar Lilla Anna
A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben
: Valkony Kíra
: Valkony Kíra
A felhőalapú számviteli információs rendszer bevezetésének folyamata
: Csepcsányi Bence Péter
: Csepcsányi Bence Péter
RFID (Radio Frequency Identification) alkalmazása a logisztikában
: Szalay Donát Szabolcs
: Szalay Donát Szabolcs
A berlin-branderburgi rádiós piaci helyzet bemutatása
: Sipos Petra
: Sipos Petra
Elektronikus polccímke beüzemelése, bevezetésének a folyamata
: Sipos András
: Sipos András
Egy mentoring program bevezetésének lehetséges folyamata
: Faggyas Andrea
: Faggyas Andrea
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó
: Dóczi Ildikó
A marketing területei, módszerei a Rádió 1-nél
: Váradi Vivien Zita
: Váradi Vivien Zita
Kultúrközi kommunikációs szemlélet a kolozsvári rádió közszolgálati aktivitásában
: Salamon Katalin Éva
: Salamon Katalin Éva
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
A digitális földfelszíni rádió-műsorszórás jelene és jövője Magyarországon
: Siba István
: Siba István
Rádiós marketing, a jelenlegi rádióspiaci helyzet avagy Egy újonnan induló országos kereskedelmi rádió -Neo FM- épülése a jelenlegi rádióspiaci helyzetben
: Hidvégi Krisztina
: Hidvégi Krisztina
A HR Business partner modell bevezetésének folyamata és a bevezetés eredményességének vizsgálata egy gyógyszeripari nagyvállalatnál
: Pék Bence
: Pék Bence
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Egy értékpapír nyilvános kibocsátásának és tőzsdei bevezetésének folyamata
: Galló Linda
: Galló Linda
Az euro bevezetésének folyamata és várható hatásai Horvátországban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Magyarország üzleti környezetének vonzereje a nemzetközi rangsorok figyelembevételével
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Az SAP számviteli információs rendszer bevezetésének folyamata, tapasztalatai
: Bíró Zsuzsanna
: Bíró Zsuzsanna
Tudásmenedzsment alkalmazásának lehetőségei
: Rónavári-Kedves László, et al.
Published: (2013)
: Rónavári-Kedves László, et al.
Published: (2013)
A controllingbeszámolók szerkesztése, tartalmának kialakítása a vállalati sajátosságok figyelembevételével
: Vidomusz Ákos Tamás
: Vidomusz Ákos Tamás
Fenntartható szállítmányozás, az alternatív üzemanyagok és csomagolás minimalizálás vizsgálata a környezetvédelmi irányelvek figyelembevételével
: Lehota Márk Krisztián
: Lehota Márk Krisztián
Teljesítményértékelő modell kialakítása a vállalati szintek információ igényének figyelembevételével
: Barta Edit
: Barta Edit
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. tőzsdei bevezetésének a folyamata
: Thaly Anna
: Thaly Anna
A TQM bevezetésének és alkalmazásának előnyei és kihívásai a kkv-szektorban a minőségfilozófia elveit figyelembe véve krízishelyzetben
: Kelemen Barnabás Róbert
: Kelemen Barnabás Róbert
Bankmarketing, beyond banking és a digitalizáció alkalmazásának vizsgálata
: Seres István
: Seres István
A mai rádiós piac elemzése, a helyi, térségi rádiók sikere, szükségességük
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
Digitális átállás a rádiózásban, avagy teret nyer-e az internet rádió
: Komjáti Péter
: Komjáti Péter
A média és a gazdaság kapcsolatának elemzése a Gazdasági Rádió működésén keresztül
: Meizer Gábor
: Meizer Gábor
Egyház és média a PR tükrében, a Magyar Katolikus Rádió tevékenységének bemutatása
: Fogarasy Mariann
Published: (2007)
: Fogarasy Mariann
Published: (2007)
A Magyar Honvédség személyi állományának biztosítása a humánpolitikai irányelvek figyelembevételével.
: Harsányi Kinga
: Harsányi Kinga
Similar Items
-
A hazai rádiózási szokások vizsgálata
: Nagy Bence -
A Hegedűs Ferenc Műszeres Vizsgálóállomásnál bevezetett minőségirányítási rendszer bemutatása és hatékonyságának vizsgálata
: Nagy Adrienn
Published: (2007) -
A rádió perspektívája
: Miklós Kristóf -
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta -
Az euró bevezetésének és alkalmazásának tapasztalatai Spanyolországban
: Tóth Katalin