A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Majoros Vivien
További közreműködők: Könyves Viktor
Mucska Laura
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
cukrászda
digitális marketing
szolgáltatásmarketing
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a digitális marketing jelentőségét vizsgálja a cukrászdák sikeressége szempontjából. Bemutatja a modern marketing eszközeit, mint a social média platformok, SEO, email marketing, és azok hatékonyságát. Kitér a vásárlói élmény javítására, a tartalomgyártás kihívásaira, valamint a TikTok és Reels újgenerációs marketing lehetőségeire. Primer kutatásként interjúkat alkalmazva elemzi, hogyan használják a cukrászdák ezeket az eszközöket, milyen eredményeket érnek el, és milyen akadályokkal szembesülnek.