A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Majoros Vivien
További közreműködők: Könyves Viktor
Mucska Laura
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
cukrászda
digitális marketing
szolgáltatásmarketing
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57132
005 20250312111227.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Majoros Vivien 
245 1 2 |a A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére  |c Majoros Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a digitális marketing jelentőségét vizsgálja a cukrászdák sikeressége szempontjából. Bemutatja a modern marketing eszközeit, mint a social média platformok, SEO, email marketing, és azok hatékonyságát. Kitér a vásárlói élmény javítására, a tartalomgyártás kihívásaira, valamint a TikTok és Reels újgenerációs marketing lehetőségeire. Primer kutatásként interjúkat alkalmazva elemzi, hogyan használják a cukrászdák ezeket az eszközöket, milyen eredményeket érnek el, és milyen akadályokkal szembesülnek. 
695 |a 7P modell 
695 |a cukrászda 
695 |a digitális marketing 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Könyves Viktor  |e ths 
700 1 |a Mucska Laura  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132/2/MajorosVivien_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132/3/Majoros%20Vivien%20K%C3%9CLS%C5%90%20B%C3%8DR%C3%81LAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57132/4/Majoros%20Vivien%20K%C3%9CLS%C5%90%20B%C3%8DR%C3%81LAT%20-%20e-mail.pdf  |z Dokumentum-elérés