A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ujvári Ádám
Other Authors: Könyves Viktor
Tamás Máté
Format: Thesis
Kulcsszavak:Célcsoport elérés
digitális marketing
játékbolt
Közösségi média jelenlét
online elérés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57149
Description
Abstract:Kutatásom témája a Napocska Játékbolt digitális marketingstratégiájának fejlesztése volt. Aszakdolgozatom azt célozta feltárni, hogy a játékbolt milyen digitális eszközöket kell, hogyhasználjon annak érdekében, hogy marketingstratégiája fejlődjön, és ezáltal több érdeklődőt ésvásárlót vonzzon. A kutatás eredményei szerint a bolt jelenlegi online jelenléte, főleg aközösségi médiában még nem elég hatékony, vannak lehetőségek, potenciálok, melyeketérdemes kihasználnia. A válaszadók számára a bolt Facebook-oldala bár pozitív élménytnyújtott, de a látogatottság alacsony és nem is minden vásárló követi rendszeresen a bolt onlinetartalmát és bejegyzéseit. Ennek ellenére a közösségi média, mint a Facebook, továbbra isfontos lehet a bolt marketingstratégiájában, de érdemes lehet több csatornán is megjelennie. Aközösségi média és egyéb online felületek lehetőséget adnak arra, hogy közvetlen kapcsolatbalépjen a bolt a vásárlókkal és naprakész információkat, akciókat kínáljon számukra. A kutatásazt is bebizonyította és megerősítette, hogy a vásárlók szívesen fogadnának saját weboldat, egymobilbarát weboldalt, ami segítené és megkönnyítené a könnyebb tájékozódást és támogatná akényelmes böngészést és online vásárlást. Bár az online és emellett mobilbarát vásárlás nemminden vásárló számára jelent prioritás, mégis egy lehetőség arra, hogy a bolt növelje a digitálisjelenlétét és a vevői elégedettséget.