A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
Saved in:
Main Author: | Mérész Judit |
---|---|
Other Authors: |
Rappay Bence Zsolt
Szabó Edit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás marketingkommunikáció márka reklámkampányok sör |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57153 |
Similar Items
A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla
: Molnár Csilla
Hulladékszállítás logisztikája, és az ezzel kapcsolatos problémák
: Salai Márton József
: Salai Márton József
A magyar vállalatok nemzetköziesedése a globalizáció hatására és az ezzel kapcsolatos fenntarthatósági aggályok vizsgálata
: Vilics Boglárka
: Vilics Boglárka
Környezettudatos élelmiszerfogyasztói magatartás bemutatása egy primer kutatáson keresztül
: Babus Krisztina
: Babus Krisztina
Az „Alföldi Garabonciás Kft.” tejtermékek ismertsége és a fogyasztói vélemény.
: Hordós Rajmund
: Hordós Rajmund
A vaklicit bevezetése és az ezzel kapcsolatos árváltozások a gyógyszeriparban
: Varga Bálint
: Varga Bálint
A cégkiválás általános bemutatása és az ezzel kapcsolatos számviteli teendők részletezése
: Peszleg Pálma
: Peszleg Pálma
A természetes kozmetikumok helyzete Magyarországon, és az ezzel kapcsolatos preferenciák vizsgálata
: Jenei Éva
: Jenei Éva
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence
: Bélteczky Bence
A hazai kézműves sörpiac helyzetének vizsgálata
: Brückner Dániel
: Brückner Dániel
A nemzetközi sörpiac jellemzői - különös tekintettel Afrikára
: Szoboszlai Adél
: Szoboszlai Adél
A közép-magyarországi régió mikro- és kisvállalkozásainak digitalizációs helyzete, illetve ezzel kapcsolatos nehézségei a koronavírus hatására
: Lugosi Dénes
: Lugosi Dénes
Idegenforgalmi célú fejlesztések és jövőbeli lehetőségek feltárása Eger városában
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
A pandémia hatása a fesztiválszervezői ágazat, illetve egy országosan ismert fesztiválszervező cég működésére
: Pintér László
: Pintér László
Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével
: Lázár Orsolya Vivien
: Lázár Orsolya Vivien
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
A magyarországi sörpiac, különösképpen a radler típusú söritalok helyzetének vizsgálata
: Horváth Ádám Tamás
: Horváth Ádám Tamás
Generációváltás és az ezzel járó vállalkozásfejlesztés egy kisvállalkozás életében
: Kereki Péter
: Kereki Péter
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
A követelésengedményezés, mint a legelőnyösebb és egyben a legkevésbé ismert lezárási módja a problémás követeléseknek
: Posta Viktória
: Posta Viktória
Üzleti alkalmazások integrációja CRM rendszerek vizsgálatán keresztül
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya
: Filipszki Dorottya
A minőségi import sörpiac fejlődése és kereskedelmének bemutatása a Liquid Gold Kft. gyakorlatában
: Tollas Csilla
: Tollas Csilla
Vállalkozásindítással kapcsolatos problémák feltárása, gyakorlatban való diagnosztizálása egy webáruház indításáról szóló projekt kapcsán
: Vig Dominika
: Vig Dominika
Az ökoturizmus szerepe Magyarországon - az ökofalvak vizsgálatán keresztül
: Prokopics Sarolta
: Prokopics Sarolta
Ghána a déli nyitás tükrében 2018-ban és ezzel kapcsolatosan Afrika madártávlatból
: Steinberger Tamás
: Steinberger Tamás
A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban
: Keresztesi Anna Ilona
: Keresztesi Anna Ilona
A könyvvizsgálati folyamat bemutatása a tárgyi eszközök vizsgálatán keresztül
: Ollé Szilvia
: Ollé Szilvia
Magyarország útja a gazdasági és monetáris unió felé, a Maastrichti kovergencia-kritériumok vizsgálatán keresztül
: Lévai Judit
: Lévai Judit
A mérlegtételek változásának lehetősége és ezzel összefüggésben a könyvvizsgálat fontossága a mérleg valódiságának megállapítására
: Takács Petra
: Takács Petra
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
Innováció és annak menedzsmentje a Deutsche Telekom Gmbh vizsgálatán keresztül
: Márhoffer Gabriella Anita
: Márhoffer Gabriella Anita
Egy vállalat gyenge pontjainak feltárása
: Gyapjas István
: Gyapjas István
A multinacionális vállalatok nyújtotta karrierépítési lehetőségek, belső képzések jelentősége
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
Az ellenőrzés/önellenőrzés számvitele és adózási teendői ellenőrzési esettanulmányok vizsgálatán keresztül
: Koppány Krisztina
: Koppány Krisztina
Az ellenőrzés/önellenőrzés számvitele és adózási teendői ellenőrzési esettanulmányok vizsgálatán keresztül
: Vörös Krisztina
: Vörös Krisztina
Similar Items
-
A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
: Tóth Kristóf -
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla -
Hulladékszállítás logisztikája, és az ezzel kapcsolatos problémák
: Salai Márton József -
A magyar vállalatok nemzetköziesedése a globalizáció hatására és az ezzel kapcsolatos fenntarthatósági aggályok vizsgálata
: Vilics Boglárka -
Környezettudatos élelmiszerfogyasztói magatartás bemutatása egy primer kutatáson keresztül
: Babus Krisztina