A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csépányi Szabolcs
További közreműködők: Malaczkov Dr. Szilvia Anna
Kulcsszavak:értékesítés
kiskereskedelem
marketing
online reklám
vásárlók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57155

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57155
005 20250312111254.0
008 250312suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csépányi Szabolcs 
245 1 2 |a A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben  |c Csépányi Szabolcs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitális marketing forradalmi hatással volt a kiskereskedelemre az elmúlt évtizedben. Szakdolgozatom célja annak bemutatása, hogy a digitális marketing eszközei és stratégiái hogyan befolyásolják a kiskereskedelmi vállalkozások működését és versenyképességét. A dolgozatban részletesen elemzem a digitális marketing különböző formáit, mint például a közösségi média marketing, a keresőmotor optimalizálás (SEO), a tartalommarketing és az e-mail marketing, valamint ezek hatását a vásárlói elkötelezettségre és az értékesítési volumenre.Az első részben ismertetem a digitális marketing alapfogalmait és fejlődéstörténetét, majd bemutatom a kiskereskedelem jelenlegi állapotát és a digitális eszközök által hozott változásokat. Ezt követően konkrét esettanulmányokon keresztül mutatom be, hogyan alkalmazzák a kiskereskedelmi cégek ezeket a stratégiákat a mindennapi működésük során, különös tekintettel a magyar piacra.A dolgozat során elemzem a digitális marketing hatékonyságát, valamint annak kihívásait is, mint például az adatvédelem és a fogyasztói bizalom kérdései. Vizsgálom, hogyan képesek a kiskereskedelmi vállalkozások adaptálódni az új digitális környezethez, és hogyan használhatják ki a technológiai újításokat a versenyelőny megszerzése érdekében.Kutatásom során különböző módszereket alkalmaztam, beleértve a kvantitatív és kvalitatív adatgyűjtési technikákat is, hogy átfogó képet nyújthassak a digitális marketing jelenlegi helyzetéről és jövőbeli lehetőségeiről a kiskereskedelemben. Az eredmények azt mutatják, hogy a digitális marketing nem csupán egy trend, hanem alapvető eleme a modern kiskereskedelmi stratégiáknak, amely hosszú távon is meghatározó lesz.Záró gondolatként hangsúlyozom, hogy a digitális marketing eszközei és technikái folyamatosan fejlődnek, ezért a kiskereskedelmi vállalkozásoknak is folyamatosan figyelemmel kell kísérniük a változásokat és alkalmazkodniuk kell azokhoz, ha sikeresek akarnak maradni a piacon. A dolgozat célja, hogy átfogó képet nyújtson a digitális marketing szerepéről és fontosságáról a kiskereskedelemben, és segítse a kiskereskedelmi vezetőket a digitális stratégiák kidolgozásában és megvalósításában. 
695 |a értékesítés 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a online reklám 
695 |a vásárlók 
700 1 |a Malaczkov Dr. Szilvia Anna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57155/1/Szakdolgozat.vegleges.12.06pdfben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57155/2/Bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat_Cs%C3%A9p%C3%A1nyi%20Szabolcs.pdf  |z Dokumentum-elérés