A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
Elmentve itt :
Szerző: | Csépányi Szabolcs |
---|---|
További közreműködők: | Malaczkov Dr. Szilvia Anna |
Kulcsszavak: | értékesítés kiskereskedelem marketing online reklám vásárlók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57155 |
Hasonló tételek
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő
: Simkó Gergő
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Élelmiszerpazarlás csökkentése, jó gyakorlatok a hazai kiskereskedelemben
: Safarcsik Nikolett
: Safarcsik Nikolett
Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Rendelési metodika, készletlogisztika, és a vállalatirányítási rendszer fejlesztése a kiskereskedelemben
: Tóth Péter Ferenc
: Tóth Péter Ferenc
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf
: Orosz Rudolf
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
: Kusicza Bence
: Kusicza Bence
A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán
: Scheiner Zoltán
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában
: Pethő Bence
: Pethő Bence
Vállalati stratégia a kereskedelemben
: Fekete Noémi
: Fekete Noémi
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra
: Göndör Dóra
Befektetői stratégia, befektetési tudatosság
: Várhalmos Nikolett
: Várhalmos Nikolett
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
Szomszédságpolitika és külgazdasági stratégia
: Majoros Pál
Megjelent: (2010)
: Majoros Pál
Megjelent: (2010)
Szomszédságpolitika és külgazdasági stratégia
: Majoros Pál
Megjelent: (2011)
: Majoros Pál
Megjelent: (2011)
A marketing stratégia fejlesztésének lehetőségei a Rubin wellness és konferencia szállodában
: Sas Bettina
: Sas Bettina
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
Hasonló tételek
-
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor -
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila -
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia -
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő