Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Püski Henrietta
További közreműködők: Szabó Edit
Zentai Brigitta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
értékesítés
fogyasztói magatartás
hirdetések
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57166
Leíró adatok
Kivonat:A modern reklámiparban a szereplők – legyenek azok hírességek, influenszerek vagy hétköznapi emberek – befolyásoló hatása soha nem volt olyan aktuális és jelentős, mint napjainkban. Az online térben a közösségi média platformjai és a tartalomfogyasztás egyre személyesebb jellegűvé válása révén a reklámok hatása sokszor közvetlenül összefügg azzal, hogy ki közvetíti az üzenetet. A fogyasztók döntéshozatalát nem csupán a termékek vagy szolgáltatások tulajdonságai befolyásolják, hanem az is, hogy az azokat reklámozó szereplő milyen mértékben képes bizalmat kelteni, azonosulást kiváltani vagy éppen hitelességet sugallani. E témakör különösen releváns a mai, információval telített világban, ahol a reklámok hatékonysága nagyban múlik azon, hogy a szereplők miként képesek elérni a célközönséget, és hogyan befolyásolják annak fogyasztói döntéseit.