Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Püski Henrietta
További közreműködők: Szabó Edit
Zentai Brigitta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
értékesítés
fogyasztói magatartás
hirdetések
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57166

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57166
005 20250312111304.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Püski Henrietta 
245 1 0 |a Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban  |c Püski Henrietta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A modern reklámiparban a szereplők – legyenek azok hírességek, influenszerek vagy hétköznapi emberek – befolyásoló hatása soha nem volt olyan aktuális és jelentős, mint napjainkban. Az online térben a közösségi média platformjai és a tartalomfogyasztás egyre személyesebb jellegűvé válása révén a reklámok hatása sokszor közvetlenül összefügg azzal, hogy ki közvetíti az üzenetet. A fogyasztók döntéshozatalát nem csupán a termékek vagy szolgáltatások tulajdonságai befolyásolják, hanem az is, hogy az azokat reklámozó szereplő milyen mértékben képes bizalmat kelteni, azonosulást kiváltani vagy éppen hitelességet sugallani. E témakör különösen releváns a mai, információval telített világban, ahol a reklámok hatékonysága nagyban múlik azon, hogy a szereplők miként képesek elérni a célközönséget, és hogyan befolyásolják annak fogyasztói döntéseit. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a értékesítés 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a hirdetések 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
700 1 |a Zentai Brigitta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57166/1/P%C3%BCski_Henrietta_RMWU36.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57166/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20P%C3%BCski%20Henrietta%20BA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57166/3/P%C3%BCskiHenrietta_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés