Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Dávid
További közreműködők: Totth Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Sportmarketing
Kosárlabada
Marketingkommunikáció
MTK Budapest Női Kosárlabda Szakosztálya
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5717

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5717
005 20170124143916.0
008 160509suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kovács Dávid 
245 1 0 |a Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kovács Dávid 
520 3 |a Deduktív következtetési szálat megragadva, az általános jelenségekből jutottam el egy konkrét sportszervezethez, illetve sportághoz, amelynek sportmarketing szemléletű vizsgálatán túl, annak versenytársait is megfigyeltem. Fontos végkövetkeztetés, hogy az MTK Budapest női kosárlabda szakosztálya, a Női kosárlabda NB I-ben szereplő klubokhoz képest milyen piaci szerepet vállal. 
695 |a Sportmarketing 
695 |a Kosárlabada 
695 |a Marketingkommunikáció  
695 |a MTK Budapest Női Kosárlabda Szakosztálya 
700 0 1 |a Totth Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5717/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés