Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
Elmentve itt :
| Szerző: | Canjavec Janka Nadin |
|---|---|
| További közreműködők: |
Haág Zalán István
Zelena Dr. habil András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás közösségi média manipuláció online marketing online reklám |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57174 |
Hasonló tételek
Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita
: Balázsi-Izsóf Rita
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola
: Nagy Brigitta Imola
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
A fast fashion árnyoldalának, az ezt elfedő gyakorlatoknak és az iparon belüli fogyasztói magatartásnak vizsgálata
: Pálinkás Flóra
: Pálinkás Flóra
Az impulzusvásárlás ösztönzése a magyar online szépségipari kereskedelemben
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
A csalás és manipuláció a könyvvizsgálatban, különös tekintettel az árbevételre és a mérlegfordulónap utáni eseményekre
: Mérges Adrienn Mónika
: Mérges Adrienn Mónika
Sustainability challenges and practices in the fast fashion industry A case study of C&A
: Gyöngyösi Kata
: Gyöngyösi Kata
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
A fast fashion és a second hand piacok marketingkommunikációja Fenntarthatóság és fogyasztói attitűdök
: Lajkó Emma
: Lajkó Emma
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Hasonló tételek
-
Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
: Szabó Anna -
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita -
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra -
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta -
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola