Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kocsis Kitti
Other Authors: Ben-Selma Sara Amira
Ghazal Mahmoud Jamil
Format: Thesis
Kulcsszavak:internet
közösségi média
marketing
marketingtevékenység
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57177
Description
Abstract:A szakdolgozatomban az influencer marketing vásárlásösztönző hatását vizsgálom a kozmetikai iparban. Az utóbbi években az influencerek és a közösségi média platformok szerepe egyre fontosabbá vált, különösen a szépségápolási termékek piacán, ahol a véleményvezérek ajánlásai erőteljes hatással vannak a fogyasztói döntésekre. A kutatás célja, hogy bemutassa, hogyan alakítják az influencerek a kozmetikai ipart, milyen tényezők befolyásolják a vásárlói szokásokat, és miért váltak az influencerek ennyire meghatározó szereplőkké a fogyasztói döntéshozatalban. A dolgozat során azt is megvizsgálom, hogy a vásárlók hogyan viszonyulnak az influencerekhez, és hogy a hagyományos reklámokkal szemben mennyire tartják hitelesnek őket. A kutatásban arra is választ keresek, hogy milyen irányba fejlődnek az influencer marketing kampányok és hogyan befolyásolják a kozmetikai ipar jövőjét.