Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szomszéd Réka
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Pásztor Réka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
fogyasztói magatartás
influenszer
influenszer marketing
vásárlói döntéshozatal
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57180

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57180
005 20250312111322.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szomszéd Réka 
245 1 3 |a Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban  |c Szomszéd Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt évtized során az egyre inkább digitalizálódó világ arra kényszeríti a márkákat, hogy újragondolják eddigi marketing stratégiájukat, mérlegeljék az influenszer marketing lehetőségeit. Szakdolgozatomban az influenszer marketing hatását vizsgálom a vásárlói döntéshozatalra a divatiparon belül. Feltárom, hogy milyen szerepet játszik az influenszerek befolyásolási, meggyőzési erejében a hitelességük, a kapcsolatuk minősége és kölcsönösségea közönségükkel, valamint, hogy hogyan viszonyulnak a fogyasztók a hagyományos reklám formákhoz az influenszer marketinggel szemben. 
695 |a divat 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influenszer 
695 |a influenszer marketing 
695 |a vásárlói döntéshozatal 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Pásztor Réka  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57180/1/SZR_szakdolgozat_kesz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57180/2/Szomsz%C3%A9d%20R%C3%A9ka%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202024%20KI.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57180/3/Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés