A marketing szerepe a professzionális futballban
Elmentve itt :
| Szerző: | Nagy Soma Miksa |
|---|---|
| További közreműködők: |
Benkő Dorottya
Rausch Ádám |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | futballmenedzsment kereskedelem labdarúgás marketing sportgazdaságtan |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57181 |
Hasonló tételek
PR és szervezeti kommunikáció a női futballban a Ferencvárosi TC példáján
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Szponzorálás a sportban, a hazai és a tárnoki futballban
: Pluhár Bálint
: Pluhár Bálint
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
Egy professzionális vezető példája a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
Professzionális adománygyűjtés a hazai civil szférában
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek
: Hegedüs Anita
: Hegedüs Anita
Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
: Borsos Bálint Áron
: Borsos Bálint Áron
Közösségi média használat a magán-, és professzionális életben
: Koczka-Móri Nikolett
: Koczka-Móri Nikolett
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A professzionális országúti kerékpársport felépítése, gazdasági helyzete és érdekellentétei
: Stubán Ferenc
: Stubán Ferenc
Marketingben végigmenő trendvonalak hatásai, professzionális értékesítés térnyerése, a valódi ingatlanközvetítés
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Professzionális szolgáltatások menedzsmentje a magyar könyvvizsgálói és tanácsadói piac tükrében
: Lieszkovszki Evelin
: Lieszkovszki Evelin
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
A professzionális kommunikáció fejlesztésének hatása az egyéni teljesítményre és munkahelyi környezetre
: Somodi Ágnes Veronika
: Somodi Ágnes Veronika
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni
: Hegedűs Anita
Megjelent: (2019)
: Hegedűs Anita
Megjelent: (2019)
PROFESSZIONÁLIS VENDÉGLÁTÁS, VALAMINT AZ ÉTELEK ÉS A BOROK KAPCSOLATA A DUDOK RENDEZVÉNYHÁZNÁL
: Kun Kolos
: Kun Kolos
Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Szigeti Dzsenifer
: Szigeti Dzsenifer
A professzionális szolgáltatások kérdésköre a tanácsadási területen, kihívások és ráhatások a vállalati környezetben
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A Magyar Olimpiai Bizottság költségvetésének alakulása és marketing tevékenységeinek szerepe a hosszú távú célok elérésében
: Implom Soma
: Implom Soma
Olasz tésztaüzem és kereskedés marketing terve
: Bártfai Soma
: Bártfai Soma
Családi vállalkozások menedzsmentje Generációváltás
: Gachályi Mátyás Miksa
: Gachályi Mátyás Miksa
A marketing szerepe a vidékfejlesztésben egy konkrét pályázaton bemutatva
: Nagy Mariann
: Nagy Mariann
A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában.
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában.
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
A marketing szerepe a sportban
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
Hasonló tételek
-
PR és szervezeti kommunikáció a női futballban a Ferencvárosi TC példáján
: Erdélyi Dominika -
Szponzorálás a sportban, a hazai és a tárnoki futballban
: Pluhár Bálint -
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba -
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya -
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra