Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Geönczeöl Péter
Other Authors: Bölcskei Dr. habil Attila
Losonczi Dr. Attila
Format: Thesis
Kulcsszavak:kereskedelem
marketing
marketingmenedzsment
online piacterek
Temu
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182
Description
Abstract:A szakdolgozatom a Temu online piacteret vizsgálja marketingszemlélettel. Két fő részből áll: szekunder és primer kutatásból. A szekunder kutatás az online piacterek működését lehetővé tevő kereskedelem elektronikussá formálódását, az alapvető feltételét - az internet fejlődését, az online piacterek fenntarthatóságát - és a Temu tulajdonságait vizsgálja. A primer kutatás kvantitatív és kvalitatív információk feldolgozásával a Temu hazai fogyasztói szokásait vizsgálja a vállalatra vonatkozó fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében.